VACCIN

ska man vaccinera sig?
jag har hämtat hem papper åt mig å martina så att vi bara kan gå in å få den där sprutan mot svininfluensan, men idag så tog elias och erkan det och båda dom fick jätteont i armen, elias kan inte röra den nu och säger att det pulserar i armen.. plus att han är jättevarm och känner sig snurrig. iofs så visste jag redan att ont i armen och förkylning kan uppstå då det verkar vara vanligt men ändå så blir jag mer och mer skeptisk mot det där vaccinet..
vi får se hur jag gör nästa vecka!
nu har precis alex och martina gått, vi har haft en myskväll å kollat på saw 6. skitdålig enligt mig. äcklig och bara jobbig.

nu ska jag tvätta bort sminket och bädda ner gullet och mig själv så jag äntligen får sova ut, känns som att jag inte sovit på år och da´r. pusshej

min data lever sitt egna lilla liv för tillfället^^ så jag kan inte ladda upp några bilder, msn försvinner och nu är det bara på engelska . jag fattar 0 men ska fixa det imorn är för trött nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0