TOPSECRET

Jag är

18år, bor med min pojkvän i en egen lägenhet och har hund!
Jag gillar att vara med mina vänner och älsklingen
Jag äter mycket, men INTE banan !!!
Jag säger ja till elias ifall "he popps the question" ;)
Jag ger mig sällan in i bråk
Jag duktig på att lära mig snabbt
Jag stör mig på folk med fördomar
Jag läser fort ut en bok när jag väl vill
Jag är vackrast i Elias sällskap
Jag skrattar åt skämt
Jag är en typisk choklad-människa
Jag har aldrig tagit droger
Jag är lycklig över att få leva ett friskt liv
Jag är dålig på att dricka vatten
Jag är rädd för att förlora någon jag älskar
Jag älskar elias förevigt
Jag uppskattar ärliga människor
Jag tror på spöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0