IKEA KOMPLICERAR ALLT !

ja nu sitter jag här å skulle vara lite gullig å montera ihop mannens skrivbord men hur i allsindar har IKEA tänkt när dom skickar med ett par plankor och några skruvar?!
för någon hjärna och snickar fingrar lär dom ju icke finna i lilla mig !
så hur ska jag göra nu ?
jo jag väntar en stund tills jag kommit på hur jag ska fixa den här oredan ;D
har målat en tavelram nu för att tänka på lite annat emellanåt.. kan ju inte låta hjärnan gå på högvarv när det är helg ! :O

alla är väl ute och festar nu i guess men jag tar det lugnt nu denna helg för jag vill bli frisk från den här nedrans förkylningen.. men jag tror det börjar bli åt det bra hållet nu ;D
fast hostan sitter i och känns allt slemigare att andas än förut... hm jag hoppas det inte är en lunginflammation iaf :s
nej nu ska jag få ihop dom här nedrans plankorna till en skrivbord för blonda kan faktiskt oxå snickra och bygga ;D

pussilipuss

Kommentarer
Postat av: Lolly

Hej! Fin blogg du har! Kika gärna min bloppis! Säljer massor av kläder, smycken o skor pga av student flytt! BILLIGT!



www.lollysbloppis.blogg.se



2010-03-19 @ 21:36:34
URL: http://lollysbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0