som en fet klump i halsen!

min förkylning är inge vidare, blir sämre men envis som man är vägrar jag att bara vara hemma å dö...
ända sen jag var liten har jag varit sån som vägrar att vara hemma, även fast jag hade 40graders feber eller spytt skiten ur mig under natten ville jag verkligen gå till skolan å aldrig sova haha . vilken åsna man var!

igår hade vi ju lite sällskap här, vi åt grillat, spelade sing star å hade trevligt. imorse skulle elias till sjukhuset med sitt knä igen så jag följde med, kl 8 !!!! jag sov typ 5 timmar ...
sen åkte vi till stan å mötte hans kompis å hans lillebror. så åkte vi till josephs jobb å åt lunch. sen åkte jag å elias hem å sov till 18.00... vaknade å han drog å spelade fotboll. jag har precis laddat ner high school musical 3 som jag äntligen ska kolla på :D
sen ska jag sova. börjar kl 7 imorn bitti !! pusshejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0