fettisdagen!

idag är det då fettisdagen, den dagen då man ska äta semlor. själv har jag inte gjort det ännu, men ska senare !!
idag är min älskling ledig, så håller på å målar om sovrummet. just nu är en röd vägg målad en strykning, om tre timmar återstår en röd strykning till sen tre vita väggar ggr 2.
Fridilutut är påväg hit, tror jag ska dra med henne till kista för att hämta ut min tele som är klar från sin lilla repaparation... vi får väl se hur den blev den här gången !! men nu mina vänner ska jag vika tvätt, berget är snart högre än mount everest, och snart kommer frida och senare ikv kommer en massa grabbar hit å ska glo på manchester united-inter! inte ens jag ska missa det, det är ju zlatan vs ronaldo !! vilken match asså ;) hahah det smittar faktiskt av sig....
nej nu ska jag sätta igång, ha de gött era plöttar! pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0